Een webbouwer hoort je natuurlijk een perfect draaiende, SEO-effectieve en professionele website op te leveren die optimaal bij jou past. Dit verwacht je, maar in de praktijk blijkt dit niet altijd zo te zijn! Laten we je maar direct uit de droom helpen! We schreven eerder al een blog met reden waarom je altijd ruzie krijgt met je webbouwer.
Ook bestaat er grote ontevredenheid over de service van de webbouwer tijdens en ná het opleveren van de website. Als ZZP’er kun je niet zonder goede website en wil je hier niet voortdurend hoge kosten aan uitgeven.
Helaas blijken 4 op de 5 ZZP’ers heel ontevreden te zijn over hun webbouwer. Wij leggen je de grootste problemen voor én geven je inzicht in hoe Misterdot dit anders doet.
1. Beperkte bereikbaarheid voor wijzigingen
Je wilt iets wijzigen in de content op je website. Helaas kun je zelf niet doen, want daar heeft de webbouwer voor gezorgd. Hij wil namelijk alles in de hand houden en geld aan jou kunnen blijven vragen. Jouw webbouwer moet de wijzigingen doorvoeren, maar hij of zij is niet bereikbaar en het is best belangrijk. Het duurt een week voordat je webbouwer reageert en dan nog eens een week voordat hij of zij de wijzigingen heeft doorgevoerd.
Bij Misterdot werkt dit anders. Wij leveren al onze websites inclusief een aantal content updates per jaar. Je kunt ons altijd direct een nodige wijziging doorvoeren, bijvoorbeeld een andere foto of het toevoegen van een nieuwe pagina, en wij voeren het snel en gratis voor je uit.
Wijzig je het liever zelf? Dat kan bij ons ook. Met het gebruiksvriendelijke beheerpaneel kun je zelf je website beheren. Je kunt dus binnen enkele minuten een tekst of prijzen op je website aanpassen! Zo hoort het te zijn!
2. Gebrek aan onderhoud
Je hebt je website afgeleverd gekregen van je webbouwer en vervolgens kijkt hij of zij er nooit meer naar om. Alle vormen van service op het vlak van onderhoud ontbreken. Het ontbreken van onderhoud zorgt snel voor storingen en – erger nog – voor onveiligheid op je website. Dit wil je niet! Gebeurt er iets met je website en moet de webbouwer het oplossen? Dan duurt het allemaal erg lang en krijg je een behoorlijke factuur toegestuurd.
Misterdot maakt dagelijks back-ups van jouw website en zorgt voor regelmatig onderhoud. Wij treffen alle voorzorgsmaatregelen om problemen te voorkomen. Gebeurt er onverhoopt toch iets? Dan kunnen wij je website razendsnel herstellen. Wij houden je website constant in de gaten en zorgen voor het nodige onderhoud zonder dat we jou hier een extra rekening voor sturen. Een goed websiteonderhoud hoort gewoon bij onze service.
3. Voor elke taak een behoorlijke rekening
Vraag je jouw webbouwer om iets extra voor je te doen, zoals het regelen van een SSL certificaat of het aanmaken van een e-mailadres? Dan ontvang je een flinke rekening voor het gedane werk. Je hebt betaald voor een standaard website en die heb je geleverd gekregen. Alle extra werkzaamheden achteraf komen op een factuur te staan.
Bij Misterdot hanteren wij vaste maandprijzen voor onze klanten. Binnen deze abonnementskosten zit echt alles inbegrepen, zoals een SSL certificaat, hosting, domeinnaam, e-mail, website ontwikkeling, website onderhoud, wijzigingen… écht alles! Het aantal gratis wijzigingen per jaar is afhankelijk van je abonnement. Zo weet je altijd precies wat je betaalt en krijg je geen extra facturen.
Dáárom kies je voor Misterdot
ZZP’ers zijn vaak ontevreden over hun webbouwer en bovenstaande drie situaties zijn nog slechts enkele klachten die wij horen. Zo horen wij ook vaak dat er geen aandacht is besteed aan SEO of aan de laadtijden van webpagina’s. Wij hebben je laten zien hoe wij dit anders aanpakken, en dáárom kies je voor Misterdot. Neem gerust eens contact met ons op voor jouw nieuwe website!